5 de julio de 2010

One Vision

-Creus que no sé per què t'emociona tant que vivim junts?
-ÉS NOMÉS UNA HABITACÓ, FINN! LA PODEM REDECORAR SI VOLS!
-Oh, d'acord. DONCS EL PRIMER QUE TREUREM SERÀ AQUESTA MARICONADA DE LÀMPADA. I DESPRÉS ENS DESFAREM D'AQUESTA MARICONADA DE FUNDA DE SOFÀ.
-Eh! Què li acabes de dir?
-No, no, no li he dit res, parlava de la manta...
-Si utilitzes aquesta paraula, estàs parlant d'ell.
-Calma't papa, no m'ho he pres malament...
-Sí, perquè només tens 16 anys i segueixes creient que la gent és bona per naturalesa. Quan ja has viscut uns anys, comences a veure l'odi en els cors de la gent. Fins i tot en els de les millors persones... Tu dius "negrata"?
-Clar que no.
-I "subnormal"? A aquella noia tan simpàtica de les animadores, li dius subnormal?
-La Becky? No! És amiga meva, té síndrome de down... Mai li diria això, és cruel.
-Però tot i això creus que està bé venir a casa meva i dir "mariconada"?
-Jo no volia dir això...
-Sé el que volies dir!! Què et penses, que jo no vaig fer servir aquesta paraula quan tenia la teva edat?! Ja saps, quan a un noi el cronometràvem als entrenaments, li dèiem "deixa de fer el marica, mou-te!". Volíem dir exactament el que tu vols dir. Que ser gay està malament. Que és un tipus d'ofensa que mereix ser castigada. Realment pensava que eres diferent, Finn. Ja saps, pensava que com que t'ha criat la teva mare i estàs al Glee Club, això significava que pertanyies com a una nova generació d'home que veu les coses d'una manera diferent. Algú que ha vingut a aquest món sabent allò que a mi m'ha costat anys descobrir... Suposo que estava equivocat. Ho sento, Finn, però no pots... no pots quedar-te aquí.
-Papa...
-Estimo la teva mare. I potser això em costarà el fet d'estar amb ella... però la meva família és el primer. No puc tenir aquest tipus de verí a prop... Aquesta és la nostra casa. Ell és el meu fill. Al món exterior, fes el que vulguis. Però no sota la meva teulada.

2 comentarios:

  1. Al pare no li cau bé la Finn perquè ella es Cyber y el pare es Steam; y el fill es emo.

    ResponderEliminar
  2. Ok, però el Finn és un home.

    Jo m'esperava que saltessis dient: QUÈ HAN DE TENIR 16 ANYS ELS DE GLEE SI N'APARENTEN 20.

    ResponderEliminar