20 de julio de 2010

Ave verum corpus K618

«Em plau comunicar-vos que un cop finalitzada la primera assignació de la convocatòria de juny de 2010 de preinscripció universitària, podeu iniciar els estudis que vàreu sol·licitar en 1a. preferència a 41006 Traducció i interpretació -anglès- (Barcelona) de la Universitat Pompeu Fabra.»

I ara ja s'ha acabat...

"Si aprovo Història...
Si aprovo el Batxillerat i tinc una bona mitja...
Si aprovo la Selectivitat i tinc una bona mitja...
Si aprovo la Prova d'Aptitud...
Si no puja molt la nota de tall...
Si hi ha prou places..."

Però ara realment em pregunto si he escollit bé...
I també m'alegro de no haver-me presentat a Geografia a la sele, què collons.

1 comentario:

  1. Cuando mañana veas al hombre inglés querrás casarte con él. No, es broma, pero si realmente no has escogido bien, creo que mañana lo sabrás!

    ResponderEliminar