20 de noviembre de 2009

Save Me

I en aquesta hora solitària,
En què descanses el teu cap cansat,
Jo t'estaré observant
I m'acostaré de puntetes al teu llit.

I si mai em deixes,
Et seguiré.
Et trobaré allà on vagis,
Encara que sigui l'últim que faci...

Ets la meva rosa escarlata,
Mai et deixaré marxar.
Sempre sabràs
Que sempre em tindràs i em podràs abraçar.
No t'oblidis de mi...
No em trobis a faltar, rosa escarlata...

Llavors somia els teus dolços somnis de nen petit,
I besaré la teva diminuta galta.
Tot i que ara he de marxar,
Sé que sempre seràs amb mi.

Ofereixo aquesta oració:
Que allà on ell vagi,
Senyor, siusplau, protegeix el meu nen,
La meva dolça, dolça rosa escarlata...

Perquè tu ets la meva rosa escarlata
Mai et deixaré marxar
Sempre sabràs
Que sempre em tindràs i em podràs abraçar
No t'oblidis de mi...
No em trobis a faltar, rosa escarlata...


(Bona nit, que dormis bé...)